Lelaki Warga AS dengan zakar besar berhenti di lapangan terbang


Seorang lelaki yang dikenali untuk zakar besar telah dihentikan oleh keselamatan di Lapangan Terbang Antarabangsa San Francisco dan dipersoalkan tentang bonjol dalam seluarnya, beliau dilaporkan pada Khamis lalu.

Jonah Falcon, 41, mempunyai organ yang 9,5 inci panjang apabila lembik dan 13 inci (33 sentimeter) tegang, mengikut kepada majalah Rolling Stone. Beliau telah dipaparkan dalam beberapa dokumentari tentang zakar terbesar di dunia.

Beliau telah kembali ke New York dari San Francisco pada 9 Julai apabila beliau berhenti, selepas Pentadbiran Keselamatan Pengangkutan (TSA) ejen melihat bonjol yang tergantung di atas peha kiri atas.

"Mereka ingin tahu jika saya mempunyai sesuatu di dalam poket saya, dan apabila saya berkata tiada, mereka bertanya sama ada saya mempunyai beberapa jenis pertumbuhan," katanya, mengikut San Francisco Chronicle.

Dia memberitahu mereka ia adalah zakarnya, dan mereka memeriksa sekitar kelangkang, walaupun tidak terlalu rapat. Beliau telah ditangguhkan selama lima minit. Kejadian itu tidak pertamanya. "Saya pergi melalui (pengimbas) sebelum ini, dan saya tidak bimbang.

"Apa yang paling buruk yang akan berlaku?, Saya akan mempunyai untuk memukul mereka? Saya biasa dengan keadaan itu. Kadang-kadang apabila orang bertanya saya tentang hal itu, jika saya rasa sehingga ia, saya akan hanya menunjukkan kepada mereka. "

Dalam tweet Falcon pada masa itu berkata: "TSA tidak tahu apa yang buatan bonjol besar-besaran di atas pahaku Walaupun selepas saya pergi menerusi pengimbas badan yang menunjukkan anda bogel ...."

Kisah 2003 Rolling Stone bertajuk "Mr Big" melaporkan bahawa zakar Falcon adalah lapan inci panjang apabila dia hanya berusia 10 tahun. Ia memetik ibunya sebagai berkata saiz organ beliau adalah genetik.

"Dia dilahirkan seperti itu, dan dia sentiasa besar untuk umurnya. Tetapi ia bukan zakar besar, ia adalah keperluan masyarakat untuk fixate di atasnya. Kita berada di dunia di mana lelaki melihat kelelakian mereka zakar mereka."

Yang TSA tidak segera bertindak balas kepada permintaan untuk komen. Juga tidak Falcon.

Ulasan