Kristen Stewart mengakui menipu pada Rob


Kita melihat detik-detik yang pasangan itu bahagia sebelum dunia mendapati K Stewart menipu pada Rob.

Kristen Stewart dan Robert Pattinson telah bertarikh sejak mesyuarat pada set "Twilight" 4 tahun lalu. Pasangan itu telah sejak itu telah memenangi anugerah untuk filem terbaik ciuman dan berkembang peminat yang besar.

Kami pasti hati, kipas dan Rob sudah termasuk, yang dipecah apabila Kristen Stewart membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Robert Pattinson untuk menipu kepadanya.

Dia berkata, "Saya amat menyesal kerana cedera dan malu yang saya telah menyebabkan mereka yang rapat kepada saya dan semua orang ini telah memberi kesan. Ketidakbijaksanaan seketika ini telah menjejaskan perkara yang paling penting dalam hidup saya, orang yang saya sayang dan menghormati yang paling , Rob. aku sangat mencintainya, aku sangat mencintainya, aku meminta maaf. "

Manakala masa depan Kristen Stewart dan Robert Pattinson kekal tidak diketahui, kita melihat pada saat-saat bahagia sebagai pasangan.

Ulasan