Kantoi: Selebriti ditangkap menipu

Kristen Stewart telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Robert Pattinson untuk menipu kepadanya dengan berkahwin pengarah Rupert Sanders.

Kristen Stewart telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Robert Pattinson untuk menipu kepadanya.

Artis yang berusia 22 tahun itu telah diambil gambar ghairah merangkul dengan suami isteri "Snow White And The Huntsman" pengarah Rupert Sanders walaupun hubungan dengan "Twilight Saga" bersama bintang Robert dan dia telah mengeluarkan satu kenyataan yang mengaku bersalah beliau.

Beliau berkata,'' Saya amat menyesal kerana cedera dan malu saya disebabkan orang-orang yang rapat dengan saya dan semua ini telah memberi kesan. Ketidakbijaksanaan seketika ini telah menjejaskan perkara yang paling penting dalam hidup saya, orang yang saya sayang dan menghormati yang paling, Rob. Aku sangat mencintainya, aku sangat mencintainya, Aku meminta maaf.''

Sumber-sumber yang rapat dengan pelakon itu menegaskan beliau tidak mempunyai hubungan sulit dengan Rupert dan ia adalah satu kesilapan seketika.

Orang dalam berkata,'' Kristen benar-benar musnah. Ia adalah satu kesilapan dan luput lengkap dalam penghakiman.''

Kristen dan Robert, 26, telah bertarikh sejak mesyuarat pada set 'Twilight' empat tahun lalu, di mana mereka bermain vampire Edward Cullen dan cinta kepentingan Swan Bella.

Pengarah Rupert Sanders juga mengeluarkan kenyataan yang mengaku bersalah, "Saya benar-benar kebingungan tentang kesakitan itu saya telah menyebabkan keluarga saya."

Mengambil lihat melalui galeri kami dari selebriti menipu lain - kami pasti anda masih ingat bagaimana Ashton Kutcher menipu pada Demi Moore, dan siri penipu Tiger Woods.

Ulasan