iProperty Akan Jalin Hubungan Dengan LJ Hooker


KUALA LUMPUR, 24 Julai (Bernama) -- iProperty Group Selasa mengumumkan perkongsiannya dengan LJ Hooker, iaitu satu jenama terkenal dan paling dipercayai di Australia.

iProperty Group, yang tersenarai di Australian Securities Exchange, memiliki dan mengendalikan rangkaian laman web hartanah utama Asia di bawah payung jenama iProperty.com.

Perkongsian antara kedua-dua pihak itu akan menyaksikan penyenaraian lebih 50,000 jualan dari lebih 690 pejabat LJ Hooker di Australasia pada rangkaian portal hartanah iProperty Group di Malaysia, Indonesia, Hong Kong, Macau dan Singapura.

Dalam satu kenyataan, Ketua Pegawai Eksekutif iProperty Group Shaun Di Gregorio berkata perjanjian itu akan membolehkan agensi-agensi LJ Hooker mengiklankan jualan hartanah masing-masing di pasaran utama Asia.

"Ini membolehkannya menjangkau satu pasaran baharu pembeli dan pelabur hartanah yang berpotensi di rantau Asia," katanya.

-- BERNAMA

LJ Hooker yang paling dipercayai? Paling tak guna adalah. Jual rumah Scam tanpa memeriksa dulu betul atau tidak wujudnya rumah. Kelisapan yang kecil nie pun LJ Hooker tak nampak macam mana mau urus yang besar?


Ulasan