Cabaran Terbaru Menanti Niagara Falls high-wire walker


Artis AS high-wire yang menyeberangi Niagara Falls pada bulan Jun adalah untuk cuba satu pencapaian baru ke New Jersey pantai, tetapi kali ini menumpahkan abah-abah keselamatan yang menyebabkan beberapa memperkecilkan lagak ngeri sebelumnya.

Cabaran terbaru Nik Wallenda, yang ditetapkan untuk Ogos 9, adalah untuk berjalan kaki 1500 kaki (450 meter) kira-kira 100 kaki (30 meter) di atas, satu pantai Atlantic City dalam masa kurang daripada 30 minit.

Dalam acara yang sangat-uarkan pada 15 Jun, Wallenda yang berusia 33 tahun berjalan merentasi kabel yang digantung di atas Niagara Falls, bersorak oleh beribu-ribu penyokong-penyokong sama ada di sebelah sempadan AS-Kanada.

Ada yang berusaha untuk mengurangkan feat itu, berkata ia adalah lebih senaman PR daripada lagak ngeri Adolf Hitler membelakangi kematian sebagai Wallenda memakai abah-abah keselamatan yang bermakna dia akan datang yang menyakitinya sebenar.

Artis Acrobat dan sewa-wayar berkata beliau hanya memakai abah-abah pada desakan ABC, saluran kabel Amerika yang televisyen acara.

Wallenda berasal dari keluarga yang terkenal persembahan sarkas yang telah takjub penonton di seluruh dunia dengan aksi menakjubkan menggugurkan mereka - sekurang-kurangnya tiga telah meninggal dunia cuba feats berbahaya.

Ulasan