Saat-saat akhir Syawal 1433H

Asalamualaikum, dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog is yang terchenta dan tersayang. Apa khabar pada pagi ini? Is masih lagi online daripada rumah is memandangkan internet dikesai is masih/mungkin ada kekacauan(chaos connection).

Bagaimana dengan raya korang tahun ini? Masih dibelenggu atau seronok tak terkata? Happening atau paranoid? Hari raya kata Rasulullah S.A.W, adalah hari kemerdekaan bagi semua golongan umat Islam dan hari untuk berbahagia serta bergembira dan bukan untuk bersedih atau berduka cita.

Saat-saat akhir Syawal 1433H,Santai iskandarX

Is ucapkan takziah kepada sesiapa yang sedang bersuka cita, yang kemungkinan kehilangan orang yang tersayang, is paham perasaan korang yang seang berduka cita sebab seblum ini is pun pernah jadi DEWA duka cita nie. Tapi is nasihatkan supaya jangan lah berduka cita terlalu melampaui batasan, kerana itu semua akan membuka jalan kepada Jin dan Syaitan untuk menghasut kearah kejahatan.

Bergembiralah di Syawal yang mulia hari kemerdekaan bagi semua Umat Islam. Tetapi jangan melampaui batasan Islam dalam bergembira, terima kasih kerana memilih untuk bersantai bersama iskandarX pada pagi ini.



Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan