Mesin Giling Daging Terlampau Giling Tangan Kank-kanak

10 Jun, 2011, Anhui dan daerah, kanak-kanak berusia 3-tahun dalam permainan secara tidak sengaja meninggalkan tangan dimasukkan ke dalam pengisar daging, ibu bapa memandu kecemasan kanak-kanak untuk menghantar anak-anak mereka ke Hospital Kanak-kanak Nanjing.

Pakar Hospital di bantuan daripada anggota bomba lebih daripada tiga jam selepas lengan kiri kanak-kanak itu datang daripada pengisar daging. CFP

 International Online News: Jun 10, 2011, kanak-kanak berusia 3-tahun di Anhui dan daerah bermain cuai tangan kiri dimasukkan ke dalam pengisar daging, ibu bapa memandu kecemasan kanak-kanak untuk menghantar anak-anak mereka ke Hospital Kanak-kanak Nanjing.





Pakar Hospital di bantuan daripada anggota bomba lebih daripada tiga jam selepas lengan kiri kanak-kanak itu datang daripada pengisar daging.

 Ibu kanak-kanak itu, rumah mereka adalah Wonton, ban snek hari perniagaan, lebih daripada 9:00, dia dan suaminya dengan daging pengisar daging dipintal baik, pergi ke sibuk dengan perkara-perkara lain.


sponsored links

Lupa untuk mematikan kuasa pengisar daging, dan tidak lama lagi saya mendengar jeritan kanak-kanak itu, tangan kiri kanak-kanak itu dimasukkan ke dalam pengisar daging.

4:00 dan setengah, yang arah bertentangan Hospital Kanak-kanak kelajuan pengisar daging, yang lengan kanak-kanak itu untuk tampil, daging malangnya kotor pengisar, dan lengan ke dalam yang masa pengisar daging adalah terlalu lama, tangan kiri kanak-kanak itu telah dipotong.

Post Tag: iskandarX Society Nuffnang Advertlets Google AdSense Bidvertiser Santai Berita Jenayah Bodoh Pelik Gila

Ulasan