The Elite Group Web Umum "Turn-Key" Program Pemasaran Internet Mereka Untuk Perniagaan Bersaiz Sederhana Di Amerika Syarikat

"Elite Web Group, florida, New Products & Services, Banking & Financial Services, Human Resource & Workforce Management, Internet Technology, Multimedia & Internet


Penyelidikan menunjukkan bahawa majoriti perniagaan di seluruh Amerika Syarikat pada 2-5000000 dolar antara jualan tidak memberi tumpuan kepada kuasa internet untuk mengembangkan perniagaan mereka. Mereka menyatakan kekurangan masa dan sumber manusia berbanding dengan kekurangan dana adalah penghalang utama. The Elite Group Web bertindak balas dengan penyelesaian turn-key


FORT LAUDERDALE, Florida, 13 Mei, 2013 / PRNewswire-AsiaNet / - The Elite Group Web, pemasaran internet pembekal penyelesaian perdana telah mengumumkan pengenalan pemasaran internet utama giliran mereka pakej khusus menjurus kepada perniagaan dalam tempoh 2 - jualan 5 juta dolar antara.

"Kami telah mengumpulkan dan diselaraskan pakej produk dan perkhidmatan pemasaran internet untuk pemilik perniagaan yang mengakui besar peluang yang berpotensi yang dikemukakan oleh Internet, tetapi yang tidak mempunyai masa dan pengetahuan untuk memulakan kempen mereka sendiri.

Kami bermula dengan menjalankan analisis kompetitif yang membentuk landskap dan mengenal pasti apa perniagaan yang perlu pangkat di enjin carian utama.

Kemudian EWG menyelaras aktiviti-aktiviti yang diperlukan untuk menukar pengunjung laman web mereka ke dalam menjana pendapatan pelanggan, "kata seorang eksekutif EWG kanan. Keseluruhan proses dibuat telus kepada pelanggan dan pemilik perniagaan adalah digalakkan untuk terus menjalankan perniagaan mereka manakala keseluruhan Internet program pemasaran mereka diuruskan sepenuhnya.
Keindahan Elite program Kumpulan Web adalah bahawa keputusan yang telah ditetapkan, ditakrifkan dengan baik, dan dijamin.

Sebagai contoh, jika 70% daripada yang dipersetujui kata kunci tidak kedudukan yang pertama dua muka surat Google dalam jumlah yang ditetapkan masa, EWG akan terus bekerja tanpa sebarang kos tambahan sehingga yang mereka lakukan. "Tiada syarikat lain dalam perniagaan pemasaran internet boleh membuat tuntutan bahawa" ia telah ditambah.

Web Elite Group pasukan pengurusan kanan terdiri daripada pemilik perniagaan dan bekas eksekutif dari beberapa bidang perniagaan. Mereka telah bekerjasama dengan "terbaik" sekumpulan profesional teknikal antarabangsa. Bersama-sama, mereka mengubah kehadiran online untuk pelanggan mereka dan menukar peluang kepada dolar dan sen.

Pelanggan berpotensi yang berminat dalam memperoleh Elite Web analisis kompetitif Kumpulan atau belajar mengenai penyelesaian turn-key mereka adalah digalakkan untuk sama ada memanggil eksekutif akaun EWG di 800-720-3548 atau dengan melawat laman web mereka di www.elitewebgroup.com.

Ulasan