Vegetarian Gourmet Recipes - Meatless Makeovers


resepi, sayur, vegetarian, Meatless Amerika Chop Suey


Meatless Amerika Chop Suey

1 Vidalia bawang dicincang
1-2 sudu besar. mentega
1/2 PKG Quorn (brandname) veggie alasan dibekukan
2 tin CAMPBELL Sup Tomato
1 tblsp. sos tomat (ya sos tomat, anda boleh tidak benar-benar merasainya, ia hanya menambah warna yang kaya untuk sos)
garam laut dan lada secukup rasa

1 lb pasta kegemaran mewah anda dalam bentuk rigati, yang bermakna dengan garisan, atau sesuatu seperti seperti Gemelli atau rotini

Cairkan mentega dalam medium bersaiz kuali atas api yang rendah. Tambah bawang Vidalia dan perlahan-lahan tumis sehingga lut. Tambah alasan Quorn beku dan haba sehingga dicairkan. Tambah 2 tin sup dan masak dengan api perlahan selama 5-7 minit. Tambah garam dan lada sos tomat dan masak tambahan 102 minit.

Bawa 4 kuart air sehingga mendidih. Tambah pasta dan masak sehingga al dente. Parit teliti dan menambah sos untuk pasta. Kacau untuk menggabungkan sepenuhnya. Berkhidmat. Hidangan untuk 4-6 orang sebagai sampingan.

Ini satu seterusnya adalah adaptasi resipi Yunani Timur Tengah untuk Dolma. Saya suka hidangan ini sebagai anak muda summering di Cape Cod. Sebuah keluarga Lubnan indah "pusing saya mengenai" untuk hidangan ini dan saya telah akhirnya menemui satu cara untuk menjadikan ia Meatless dan hebat!

Veggie Dolmas

1 balang Grapeleaves dalam air garam

Pengisian:
2 cawan beras basmathi dimasak
1/2 cawan currants
1/2 cawan kacang tanah pain
1/2 cawan Quorn alasan dicairkan
2 sudu besar. pudina kering (atau pudina segar 1/4 cawan dicincang halus)
1 sudu besar. kering parsely (atau 1/4 cawan segar parsely dicincang halus)
1 sudu teh oregano kering (atau 1/8 cawan Oregano segar dicincang halus)
1 sudu kecil. garam laut
2 sudu kecil lada
1 kecil tomato boleh tampal

Jus dari 2 lemon

Buang daun anggur dari balang, bilas dan terungkap dengan berhati-hati dan bilas lagi. Lay tuala kertas dan tepuk kering. Perlahan-lahan membuang mana-mana batang yang masih pada daun.

Dalam mangkuk besar campuran bahan-bahan pengisian bersama-sama sehingga mereka baik diperbadankan.

Berhati-hati memisahkan beberapa daun dan garis bawah periuk saham gelen 1-2.

Untuk melancarkan mengambil daun, tempat 1 heaping sudu mengisi pusat daun kira-kira 1/2 inci dari tepi bawah. Lipat 1/2 inci lebih pengisian, lipat setiap sisi ke arah tengah-tengah, maka bermula di bahagian bawah sekali lagi melancarkan pakej keseluruhan sehingga anda mempunyai 1-2 "log.

Teruskan dengan proses rolling sehingga anda menggunakan semua pengisian.

Garisan daun dilancarkan dalam corak bulat dalam periuk saham sehingga semua masuk Tuangkan jus lemon kedua-dua perlahan - lahan di atas daun dilancarkan. Letakkan plat makan malam di atas dengan batu di tengah-tengah untuk menjaga di tempat. Secara beransur-ansur menambah air sejuk sehingga ia hanya meliputi daun.

Bawa kandungan hingga mendidih kemudian mengurangkan dan reneh selama kira-kira 1/2 jam sehingga tender. Mengalirkan air dengan memegang batu untuk menjaga plat di tempat dan perlahan-lahan tuangkan air masak. Tinggalkan plat atas sehingga hampir sejuk.

Keluarkan plat dan berkhidmat dengan kismis, sedap.

Ini boleh dibekukan dalam 1-2 berkhidmat saiz untuk masa lain. Saya suka untuk melakukannya dengan cara ini maka mereka microwave selama satu minit dan setengah untuk makan kilat.

Ulasan