5 Cara Untuk Membuat Pendapatan Pasif Dalam Blogging - Beberapa Idea Killer Membuat Wang

pendapatan pasif, membuat wang, membuat pendapatan pasif, membuat pasif, idea-idea membuat wang, duit dari blogging


Blogging telah menjadi satu kaedah yang sangat popular membuat wang dalam talian. Berjuta-juta blogger cuba untuk membuat wang dari blog mereka, menulis mengenai topik-topik kegemaran mereka. Blogger yang berjaya di seluruh dunia juga memberi inspirasi kepada newbie dan menggalakkan mereka untuk menulis dalam talian dan mendapatkan royalti dalam cara yang unik, moden.

Jika anda menikmati bertulis dan mengambil kepentingan dalam topik tertentu, anda boleh melancarkan talian blog dan mula menerbitkan kandungan dengan segera. Terdapat beberapa kaedah yang anda boleh menerima pakai untuk mendapatkan wang daripada blog anda dan kandungan yang diterbitkan pada ia. Di sini, anda akan meneroka 5 teknik pengewangan untuk menjadikan blog anda menjana pendapatan pasif untuk anda.

5 cara untuk membuat pendapatan pasif dalam blog: mengubah blog anda menjadi penjana pendapatan pasif

Jika anda telah membangunkan blog sudah, anda boleh dengan mudah mengwangkan kandungan dan mula membuat wang hampir serta-merta. Tetapi dalam kes ini, anda telah tidak bersedia blog atau ia tidak mempunyai kandungan yang mencukupi, anda perlu menumpukan perhatian kepada penyediaan laman web dan menjana trafik ke blog untuk membuat wang. Apabila anda telah selesai kerja rumah yang membina blog dan menjana beberapa trafik, anda boleh mengikuti mana-mana teknik-teknik atau menggabungkan mereka yang sesuai untuk mendapatkan wang untuk kandungan yang anda telah diterbitkan dalam talian.

# 1 Advertising revenue

Anda boleh mendapat wang yang banyak dari iklan berbayar. Anda boleh mendaftar dengan laman web perkongsian terkemuka iklan hasil dan membuat wang seperti yang diterbitkan untuk kandungan. Google AdSense, Chitika, Kontera dll adalah laman pengiklanan terkemuka yang mengkaji kandungan dan menunjukkan iklan yang relevan pada blog. Anda juga boleh menyewa ruang pengiklanan di blog manual dan menjana jumlah wang yang kacak.

# 2 Affiliate marketing

Jika anda tahu bagaimana untuk menjual produk atau perkhidmatan, anda boleh mula mengkaji produk lain dan membantu vendor menjual produk / perkhidmatan mereka. Konsep ini dipanggil sebagai pemasaran affiliate dan ia boleh membuat anda banyak wang sebagai komisen.

# 3 Pay per post

Beberapa rangkaian blog membolehkan blogger untuk mendaftar dan membuat wang bagi setiap jawatan mereka menyiarkan di blog mereka. Topik yang ditakrifkan oleh rangkaian dan anda akan dibayar apabila anda menulis mengenai sesuatu yang mereka sedang mencari. Konsep ini dipanggil membayar per pos.

# 4 Flip your blog

Jika anda sudah membuat sedikit wang dari blog anda, anda boleh flip laman web untuk jumlah yang kacak satu masa. Ini bukan satu sumber pendapatan pasif yang benar, tetapi seorang blogger yang tidak sabar-sabar untuk menulis mengenai topik-topik yang berbeza boleh mengikuti kaedah dan membuat hidup beliau hanya oleh Melibas blog. Konsep ini adalah hampir sama seperti menjana wang dari pendapatan iklan, tetapi dalam kaedah ini, anda akan mendapat tunai satu masa yang baik untuk melabur dalam perniagaan lain.


#5 Premium subscription offers


Jika anda berkongsi sesuatu yang berharga atau perkara-perkara yang sangat teknikal untuk pembaca, anda boleh menawarkan langganan premium kepada pembaca anda. Ini juga akan membantu anda membuat sejumlah wang yang baik setiap bulan. Tetapi dalam kes ini, anda perlu untuk menjadi seorang pakar terkenal dalam niche tertentu bahawa orang tertarik

Ulasan

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.