Takdir Illahi, Ibu Hans Issac, Bapa Fauziah Gous Meninggal Dunia

KUALA LUMPUR, 13 OGOS 2012: Portal murai.com.my baru sahaja dikejutkan dengan berita pemergian ibu kepada pelakon dan pengarah Hans Isaac, Carmina Anciano Isaac, 74, yang telah meninggal dunia kira-kira jam 8.35 pagi tadi, di rumahnya yang terletak di Taman Tun Abdul Razak, Ampang.

Perkara ini dikongsi sendiri oleh Pengurus Hans Issac, Sue Hussin, Menerusi kiriman pesanan ringkas (SMS) sebentar tadi. Menurut Sue yang mewakili Hans Issac, mayat mendiang akan dibawa ke gereja St. John, Bukit Nenas pada hari Rabu, jam 10.30 pagi bagi penghormatan terakhir.

Kemudian upacara pembakaran mayat mendiang akan dibuat di krematirium dan upacara menabur abu akan dilaksanakan pada hari Khamis ini.

Takdir Illahi, Ibu Hans Issac, Bapa Fauziah Gous Meninggal Dunia, ibu hans issac meninggal dunia, hans issac, bapa fauziah gous meninggal dunia, Fauziah Gous, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti

sponsored links


Ibu Hans sudah 2 tahun menderita akibat penyakit barah di tahap empat dan tinggal bersama Hans. Takziah daripada murai.com.my untuk Hans sekeluarga.

Dalam pada itu, portal murai.com.my ingin mengucapkan takziah kepada pelakon Fauziah Gous diatas pemergian bapanya Mohd Gous Ghulam, 76, yang meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital pada Sabtu lalu. Allahyarham meninggalkan seorang balu, Sajadi Ibrahim dan 5 anak.

Difahamkan bapa Fauziah Gous sebelum ini telah menghidap pelbagai penyakit seperti kencing manis dan darah tinggi.

Kalau memang ada masalah kesihatan memang tak boleh nak kata apa2, jaga macam mana pun ajal tak boleh kita lawan, nak pergi memang akan pergi juga.

Post Tag: Selebriti Hiburan Malaysia

Ulasan

  1. :D thanx ya is sbb sudi melawat blog sy yang x sberapa...
    salam perkenalan,,, done follow is ....

    BalasPadam
  2. takziah pd family diowang. al-fatihah for bapak fauziah gous.

    BalasPadam
  3. zainal, tak seberapa pun tapi mau kemas itu yang best, kemas dan ringan, cepat loading, is pun jeles.

    BalasPadam
  4. a'aa ct cheery, is pun ucapkan takziah kepada mereka. semua itu kehendak Allah S.W.T. yang Maha Berkuasa Lagi Maha Mengasihani.

    BalasPadam
  5. terima kasih Cik Fyda Rauf sebab sudi follow is.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.