Ahad, 22 Julai 2012

Selamat Menyambut Ramadhan 1433H



Selamat menyambut Ramadhan 1433H dan selamat menjalankan ibat puasa. Tapi kalau dah puasa tu jangan lah lupa untuk sembahyang pula, betul tak? Yang terdahulu wajib gagal nak buat apatah lagi puasa nie bagi orang yang berkuasa. So puasa nie korang berbuka dengan apa? Aku just makan apa yang ada dirumah maklum lah aku tinggal dengan keluarga aku.


Hahaha mak aku buat gulai ayam, yang dibantu dengan adik-adik aku yang sememangnya terrer memasak. Aku bukan tak reti nak masak cuma aku suka masak ayam, ayam ,ayam dorang borink bila aku masak asyik ayam aja menu aku tu. So dorang masak sendiri. heheheh senang aku sikit. Kepada korang selamat menjalani ibadah puasa dan salam RAMADHAN 1433H.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekiranya is ada menguris hati yang membaca ini... is pohon kemaafan, dan seribu keampunan dari ujung rambut sampai ujung kaki..
I Luv All Of You Commenters OF My Blog
is terpaksa Moderated Kan Komen sebab is tak perasan komen masuk bila login kat dashboard, kesian sahabat kita ada yang komen is lambat balas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...