Katherine Jackson dan TJ berkongsi hak penjagaan anak-anak Michael


Katherine Jackson dan cucu TJ beliau bersedia untuk berkongsi hak penjagaan anak-anak Michael Jackson.

Katherine kehilangan penjagaan cucunya kepada TJ, anak sendiri Tito anaknya, sementara awal minggu ini tetapi dia bersedia untuk mengemukakan usul kepada mahkamah hari ini (27.06.12) meminta bahawa tanggungjawab pasangan bahagian untuk anak-anak.

Keputusan telah dibuat dengan tertua anak Michael Prince Michael, 15, dan perjanjian Paris adik-beradik, 14 atau Blanket, 10, menurut peguamnya Perry Sanders.

Beliau berkata: "Kemudian pada pagi ini, peguam TJ Jackson, Charles Shultz, akan memfailkan petisyen untuk TJ dilantik sebagai penjaga tetap ketiga-tiga anak Michael Jackson. Mahkamah memerintahkan bahawa petisyen ini difailkan menurut penjagaan sementara dia telah diberikan TJ pada hari Rabu minggu ini.

'' Bagaimanapun, selepas mesyuarat semalam yang produktif, pertama antara Puan Jackson dan saya, dan kemudiannya menyertai oleh Putera Jackson, TJ Jackson dan En. Shultz, ia telah dipersetujui oleh semua bahawa adalah demi kepentingan terbaik Puan Jackson dan kanak-kanak untuk memfailkan sendi pliding yang diubahsuai pada awal minggu depan.

'' Dengan beberapa perubahan, pliding yang akan dasarnya kini di sisi undang-undang mencerminkan bagaimana Puan Jackson dan TJ telah sering berkongsi tanggungjawab membesarkan kanak-kanak sejak pemergian tragis Michael Jackson. Berikutan perjanjian meluas, Margaret Lodise, mahkamah yang dilantik oleh penjaga ad untuk kanak-kanak, telah dibawa ke dalam mesyuarat oleh panggilan persidangan. Cik Lodise mengesahkan dengan Putera bahawa perjanjian itu mencerminkan hasrat semua kanak-kanak. Pemfailan sama itu akan meminta mahkamah mengembalikan semula Puan Jackson dan melantik TJ sebagai penjaga bersama anak-anak Michael.''

Peguam pergi untuk mengatakan keputusan telah dicapai bagi mengelakkan berulangnya drama minggu ini apabila tuduhan termasuk bahawa Katherine telah diculik - terbang antara ahli keluarga berperang.

Beliau berkata: "Jika mahkamah memberikan permintaan bersama ini, ia akan menghapuskan kebimbangan seperti yang dicetuskan oleh peristiwa-peristiwa beberapa hari lalu. Ia akan juga memberi kuasa yang TJ kepada mengambil tanggungjawab bersama undang-undang untuk hari tertentu dengan tugas hari seperti pengurusan kakitangan isi rumah, termasuk keselamatan.

'' Ia juga akan menjadikan jelas untuk kakitangan sekolah dan sesiapa sahaja yang tersentuh dengan kanak-kanak yang TJ boleh bertindak bagi pihak mereka. TJ sering menghadiri persidangan sekolah dan diuruskan dengan perkara-perkara berkaitan sekolah dan perjanjian ini, jika diluluskan oleh mahkamah, membenarkan untuk kesinambungan seperti yang dibenarkan oleh mahkamah.''

Ulasan