Janet Jackson menyesali perbuatannya

Janet, bersama-sama dengan Randy dan Jermaine-adik-beradik penyanyi 'Thriller' lewat Michael Jackson - bersatu untuk menggulingkan wasi harta popstar yang mati tetapi Janet telah dilaporkan meminta maaf dia pernah terlibat.

Tindakan beliau dari minggu ini termasuk dilaporkan menampar Paris anak saudara semasa perbalahan di rumah Katherine Jackson pada hari Isnin (23.07.12) apabila dia dan abangnya tiba untuk mengambil kanak-kanak Michael, Prince Michael, 15, Paris, 14, dan 'Selimut', 10 , Arizona di mana Katherine kemudian tinggal.

Walau bagaimanapun, kanak-kanak terhadap keputusan keluarga mereka, menyebabkan Janet untuk melempar Paris dan kononnya dipanggil untuknya "manja sedikit b *** h".

Paris melepaskan kembali dengan memukul ibu saudaranya, berkata: "Ini adalah rumah kita, bukan rumah keluarga Jackson. Dapatkan f ** k.''

Walau bagaimanapun, Janet berkata akan kecewa dengan tindakan beliau dan bagaimana semua melambung di luar kawalan.

Seorang sumber memberitahu RadarOnline: "Orang ramai telah melihat sampingan yang sangat berbeza daripada Janet ini minggu lalu, dan dia akan menyesali berikutan nasihat Randy. Janet sangat banyak seperti Katherine yang dia suka untuk mengekalkan profil yang rendah, dan tidak mempunyai drama keluarga memainkan keluar dalam akhbar.''


Ulasan