Bagaimana Untuk Tetapkan Tarikh Akhir A Dalam Satu Email Auto Responder

email marketing, list building, aweber, internet marketing, how build an email list, make money online, auto responder, How to insert a date,

Internet Marketers hanya tahu bahawa dengan meletakkan tarikh akhir pada tawaran gabungan meningkatkan kadar penukaran. Apabila orang tahu bahawa tawaran hampir tamat tempoh, mereka mengambil tindakan dan bukannya meletakkan ia dalam pembakar belakang.

Satu Tarikh Mati Adalah Lebih Baik Daripada "Hampir Tamat Tempoh"

Apabila menggunakan auto responder corong jualan, kebanyakan pemasar menggunakan "mengira down" kaedah. Katakan corong jualan ialah tujuh hari yang panjang. E-mel pertama yang mengatakan bahawa tawaran tamat pada tujuh hari. E-mel tersebut hari berikutnya akan berkata tawaran itu tamat dalam enam hari, dan sebagainya. Ia tidak kira apabila seseorang mendaftar untuk senarai. Mereka akan berfikir tawaran akan tamat pada x bilangan hari.

Kelemahan kaedah ini adalah yang paling boleh memberitahu ia adalah satu persediaan automatik, dan panggilan untuk tindakan yang tidak begitu kuat. A kiraan bawah tidak berkesan sebagai yang menyatakan tarikh yang keras. "Tawaran ini akan tamat pada tengah malam 22 Mei" adalah banyak lebih berkesan daripada "ini menawarkan tamat pada 7 hari". Apa yang pemasar e-mel yang paling tidak tahu ialah terdapat satu cara untuk meletakkan tarikh yang keras di dalam auto responder bahawa kemas kini automatik dengan setiap hari yang baru. Begini caranya.

The Aweber {! Tarikh} ubah




Jika auto responder corong jualan anda dikuasai oleh Aweber, maka anda boleh mengambil kesempatan daripada {! Tarikh} ciri ubah kepada auto masukkan tarikh yang keras ke dalam e-mel anda. Jadi, daripada berkata "tawaran ini tamat dalam 7 hari" anda boleh berkata "tawaran ini tamat {! Tarikh lama 7}" dan Aweber automatik akan memasukkan tarikh tujuh hari dari sekarang. Anda mempunyai beberapa pilihan untuk memaparkan tarikh (lihat di atas).

Mengambil contoh kami jualan corong 7 hari, e-mel pertama akan mempunyai tarikh luput {! Tarikh lama 7}, dan e-mel pada hari berikutnya akan mempunyai tarikh luput {! Tarikh lama 6}, kemudian {! tarikh lama 5}, sehingga ia mencecah {tarikh! lama 0}. Dengan cara ini, ia tidak menjadi masalah apabila pelanggan mendaftar untuk senarai. Akan mendapat semua mendapatkan tarikh akhir adat keras yang adalah cara yang lebih berkesan daripada "tamat pada x hari."

Agak sejuk, kan? Anda boleh menjadi ahli IM John Chow untuk mengetahui e-mel lebih helah pemasaran seperti di atas. The {! Tarikh} helah hanya menggaru permukaan.

Cuba Aweber untuk Hanya $ 1,00

Email yang dihantar oleh Aweber melepasi filter Spam oleh mana-mana email services.

Aweber menawarkan akaun percubaan $ 1 untuk semua pelanggan baru. Akaun adalah sama seperti akaun Aweber normal dan termasuk kempen tanpa had e-mel, surat berita, siaran dan follow up. Ia adalah satu cara yang baik untuk menguji memandu Aweber untuk melihat apa yang ia boleh lakukan untuk blog anda. Kepuasan anda adalah dijamin. Jika anda mendapati bahawa pemasaran e-mel bukan untuk anda, hubungi Aweber dalam tempoh 30 hari dan mereka akan memberikan anda $ 1 belakang.



Ulasan