Memaparkan catatan dengan label kedai. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kedai. Papar semua catatan

Rabu, 17 April 2013

Kuda Putih SInggah Makan Kat Barvin


Santai iskandarX, santai, Kuda Putih, Polis Traffik, Balik Pulau, singgah, makan, kat, kedai, nasi, kandar, Barvin


Ini malam tadi is sempat la snap gambar Kuda Putih Balik Pulau nie, rare woo sebab tak penah is tengok dia berhenti tepi jalan nak ambik gambar.

Tapi malam semalam adalah luck is la, sebab Kuda Putih nie berhenti, singgah makan kat kedai Nasi Kandar Barvin, Simpang Empat nie.

is pelan-pelan keluarkan phone is dan snap haaa dapat pun gambar kuda putih nie hehehehe.

Tapi lepas is tangkap gambar, penunggang kuda putih nie kalut, cepat-cepat dia basuh tangan, bayar kat kaunter dan terus menuju ke kud putih tu, capai helmet terus zrrrooooommmmmmm... makan asap is heheheehehe.

Bukan ada apa pun saje je lah is snap gambar kuda putih tu, dah penunggang nya lapar apa salah kan dia singgah makan jap?

Sack Truck And Trolley Manufacturer
The uk's leading designer and manufacturer of hand truck, carts, trolleys and platform trucks. Supplying major blue chips throughout the world.

Selasa, 19 Mac 2013

Peter buat Senaman Tai Chi tepi Kedai Pak Kassim


Hehehehe sebenarnya Peter nie bukan dok senaman Tai Chi tapi tengah menari-nari ikut lagu yang berkumandang di speaker radio Pak Kassim nie haa.

Masa is sampai tudia aaaiihh punya ligat si Peter nie menari, nampak macam PSY dah rasanya PSY pun boleh kalah dengan Peter nie.

peter, buat, senaman, tai chi, tepi, kedai, pak kassim, Flat ijau, balik pulau, santai, Santai iskandarX,

peter, buat, senaman, tai chi, tepi, kedai, pak kassim, Flat ijau, balik pulau, santai, Santai iskandarX,

peter, buat, senaman, tai chi, tepi, kedai, pak kassim, Flat ijau, balik pulau, santai, Santai iskandarX,


Mahu tidaknya, is panggil nama dia berkali-kali tak ditolehnya, menari dengan penuh perasaan. Peter nie lagu apa pun dia boleh menari punya, lepas dia patah kaki 2 bulan lepas baik je tulang terus ligat menari, is pun tak tahu kenapa jadi macam tu ahak. Agaknya side effect ubat kuat tulang ker? entah heheheheee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...